Cenník účtovných služieb

Účtujeme iba skutočne poskytnuté služby
Čo je zahrnuté v cene účtovných položiek ?
- kontrola účtovných dokladov (formálna správnosť)
- konzultácia k nejasným účtovným dokladom
- vedenie účtovných kníh, peňažný denník, kniha majetku a odpisový plán
- komunikácia s daňovými úradmi
- registračné a oznamovacie povinnosti voči daňovým úradom
- mesačný / kvartálny účtovný report
- účtovné poradenstvo
- príprava dokladov na archiváciu
Poznámka: účtovný zápis = 1 riadok v k peňažnom denníku (príklad faktúra bez DPH = 1 zápis, faktúra s DPH = 2 zápisy)

Za Vašu snahu a spoluprácu Vás odmeníme
Pre všetkých klientov ponúkame možnosť získať 10% zľavu * z ceny za účtovné položky za týchto podmienok:
- doklady nám doručíte (osobne alebo poštou/kuriérom) do 7. dňa po ukončení uzávierkového obdobia alebo ich v tomto termíne uložíte na naše úložisko v elektronickej forme a súčasne budete mať splnené k tomuto dátumu všetky záväzky voči našej spoločnosti.
*Poznámka: Jednotlivé zľavy nie je možné navzájom kombinovať
Máte záujem o naše služby formou paušálu ?
Ak Vám nevyhovuje fakturácia podľa počtu položiek (vhodné hlavne pre sezónne podnikanie a menšie spoločnosti ) po prvom mesiaci našej spolupráce Vám pripravíme ponuku na paušál.
Kedykoľvek môžte formu fakturácie (položky/paušál) upraviť k nasledujúcemu účtovanému obdobiu (mesiac/kvartál).
Mzdová agenda
- registrácia/odhlásenie zamestnávateľa (daň zo závislej činnosti – DÚ, SP, ZP) 10 € / zamestnanec
- spracovanie mzdy zamestnanca 12 € mesačne / zamestnanec (ročné zúčtovanie a ročné hlásenie o vyúčtovaní dane v cene )
- nový PP (príprava prac. zmluvy/dohoda, prihlásenie do poisťovní, vyhlásenie na zdanenie príjmov a ďalšie zákonné povinnosti) 10 € / zamestnanec
- ukončenie PP (príprava dohody o ukončení /výpoveď, odhlásenie z poisťovní a ďalšie zákonné povinnosti) 10 € / zamestnanec
Ostatné služby
- Daňové priznanie fyzickej osoby typ A (tuzemské príjmy) 49 €
- Daňové priznanie fyzickej osoby typ B – jednorázové spracovanie (viac druhov príjmov, paušálne výdavky) 89 – 119 € / spracovanie a uplatnenie skutočných výdavkov – cena podľa dohody
- Daň z motorových vozidiel 15 € ( max 3 MV, každé ďalšie MV + 5 eur)
- Daňové poradenstvo (telefonicky, e-mailom, osobne) 49 €/ hod
- Účtovné poradenstvo (zazmluvnení klienti do 200 položiek mesačne ) 29 €/ hod (nad 200 položiek mesačne zahrnuté v cene)
- Controlling 29 €/ hod
- Back office práce 15 €/ hod

Potrebujete viac informácií ?
Radi zodpovieme na Vaše otázky a pripravíme cenovú ponuku na mieru Vašim požiadavkám